ניהול וסילוק תביעות רכב
צד ג':
- לא משתף פעולה עם סוכן הביטוח שלו וחברת הביטוח שלו.
- לא מסר הודעה לחברת הביטוח.
- מסר את פרטי ביטוח החובה ולא את פרטי ביטוח המקיף או צד ג'.
- לא מודה באשמה או באחריות למרות אחריותו המלאה לתאונה.
- אין כיסוי בחברת הביטוח.
...........................................................................................................................................................................................................................
חברות ביטוח:
- דורשות מסמכים לא רלבנטיים או מסמכים שנשלחו כבר בפעם הראשונה.
- אין מענה תוך זמן סביר וההמחאה של הלקוח עומדת להיפרע במוסך.
- דחיית תביעות ללא כל סיבה מוצדקת.
- מושכות זמן ובינתיים הלקוח מתקשר כל יום לשאול מה עם הכסף מחברת הביטוח.
- מקזזות כספים ללא סיבה מוצדקת (רשלנות תורמת, ירידת ערך...).
...........................................................................................................................................................................................................................
חסכון בהוצאות וזמן יקר לסוכן/נת/ות הביטוח יחד עם מתן שירות משפטי למבוטח ללא עלות*:
- בטלפונים, מכתבים, בולים, משכורות : ........ ש"ח לחודש * 12 = ............
- הכנת כתבי תביעה לבית משפט לתביעות קטנות (השירות הנו בתשלום בהתאם להסדר מקדים עם סוכן/נת/ות הביטוח)
- הגשת תביעות לפני הפעלת הפוליסה ו/או תביעות הפסדים של המבוטח לאחר הפעלת פוליסת מקיף של הרכב, כאשר שכר הטרחה בגין היצוג , הנו על בסיס הצלחה בלבד, שנגבה מצד ג' ( *למעט תשלום אגרת בית משפט ומסירות אשר מוחזרים למבוטח עם הזכיה בתביעה)
- הזמן שלך ושל עובדיך שווה כסף !!!
- מינימום הפעלת פוליסות בשנה שווה ............ ₪ ויחס גרוע בין מס' תביעות פתוחות לפרמיות.
...........................................................................................................................................................................................................................
הפתרון -"שגר ושכח"
נוהל עבודה:
- לאחר קבלת מלוא מסמכי התביעה במשרדנו לרבות מכתב דחיית התביעה או דחיה חלקית של התביעה.
- פניה מיידית למבוטח להשלמת ברור נסיבות התאונה וקבלת מסמכי יצוג חתומים ותשלום בגין אגרת בית משפט ומסירת כתב התביעה.
- הגשת תביעה לבית המשפט (בהתאם למקום מגוריו של הלקוח/מקום התאונה- בכפוף לחוק) תוך 7 ימי עבודה לאחר קבלת תשלום אגרת בית משפט ומסירת כתב התביעה.
- עדכון און- ליין של מצב התביעה בטלפון/דואר אלקטרוני/בדואר בהתאם לדרישת המבוטח.
- גביית פסקי דין לרבות פנייה ללשכת הוצל"פ.
...........................................................................................................................................................................................................................