דף הבית >> מחלקות המשרד >> סילוק תביעות

סילוק תביעות

ניהול וסילוק תביעות רכב
צד ג':
  • לא משתף פעולה עם סוכן הביטוח שלו וחברת הביטוח שלו.
  • לא מסר הודעה לחברת הביטוח.
  • מסר את פרטי ביטוח החובה ולא את פרטי ביטוח המקיף או צד ג'.
  • לא מודה באשמה או באחריות למרות אחריותו המלאה לתאונה.
  • אין כיסוי בחברת הביטוח. 
...........................................................................................................................................................................................................................

חברות ביטוח:
  • דורשות מסמכים לא רלבנטיים או מסמכים שנשלחו כבר בפעם הראשונה.
  • אין מענה תוך זמן סביר וההמחאה של הלקוח עומדת להיפרע במוסך.
  • דחיית תביעות ללא כל סיבה מוצדקת.
  • מושכות זמן ובינתיים הלקוח מתקשר כל יום לשאול מה עם הכסף מחברת הביטוח.
  • מקזזות כספים ללא סיבה מוצדקת (רשלנות תורמת, ירידת ערך...).

...........................................................................................................................................................................................................................

חסכון בהוצאות וזמן יקר לסוכן/נת/ות הביטוח יחד עם מתן שירות משפטי למבוטח ללא עלות*: 
  • בטלפונים, מכתבים, בולים, משכורות :  ........ ש"ח לחודש * 12 = ............
  • הכנת כתבי תביעה לבית משפט לתביעות קטנות (השירות הנו בתשלום בהתאם להסדר מקדים עם סוכן/נת/ות הביטוח)
  • הגשת תביעות לפני הפעלת הפוליסה ו/או תביעות הפסדים של המבוטח לאחר הפעלת פוליסת מקיף של הרכב, כאשר שכר הטרחה בגין היצוג , הנו על בסיס הצלחה בלבד, שנגבה מצד ג' ( *למעט תשלום אגרת בית משפט ומסירות אשר מוחזרים למבוטח עם הזכיה בתביעה)
  • הזמן שלך ושל עובדיך שווה כסף !!!
  • מינימום הפעלת פוליסות בשנה שווה ............ ₪ ויחס גרוע בין מס' תביעות פתוחות לפרמיות.

...........................................................................................................................................................................................................................


הפתרון -"שגר ושכח"

נוהל עבודה:
  1. לאחר קבלת מלוא מסמכי התביעה במשרדנו לרבות מכתב דחיית התביעה או דחיה חלקית של התביעה.
  2. פניה מיידית למבוטח להשלמת ברור נסיבות התאונה וקבלת מסמכי יצוג חתומים ותשלום בגין אגרת בית משפט ומסירת כתב התביעה.
  3. הגשת תביעה לבית המשפט (בהתאם למקום מגוריו של הלקוח/מקום התאונה- בכפוף לחוק) תוך 7 ימי עבודה לאחר קבלת תשלום אגרת בית משפט ומסירת כתב התביעה.
  4. עדכון און- ליין של מצב התביעה בטלפון/דואר אלקטרוני/בדואר בהתאם לדרישת המבוטח.
  5. גביית פסקי דין לרבות פנייה ללשכת הוצל"פ.

...........................................................................................................................................................................................................................

 
 
כתובתנו: רחוב הירקון 29 (קומה 2), בני ברק  מיקוד: 5120417
טל: 03-5404507         
נייד: 0544-497575 
פקס: 03-5404741       
פקס לדוא"ל: 03-7601188
ווטסאפ משרדי: 054-9547272
דוא"ל: eran@alber-law.co.il
אתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי אישי, הניתן על ידי עורכי דין מוסמכים.